Jak dostarczyć?
Mogą Państwo osobiście dostarczyć sprzęt do naszego serwisu.
Serwis bezpłatnie odbierze sprzęt od Państwa z każdego miejsca w Polsce, aby zamówić bezpłatny odbiór sprzętu prosimy o kontakt elektroniczny (e-mail: info@elektrooptyka.pl), lub telefoniczny (kom. 535 224 466). Kurier w ciągu 24h odbierze sprzęt bezpośrednio z Państwa domu, bądź miejsca pracy.

Nasze adresy
Warszawa
|
Wysyłkowo
Koszty przesyłki sprzętu fotograficznego pokrywa osoba zlecająca naprawę. W przypadku potwierdzonej naprawy
gwarancyjnej serwis odeśle sprzęt na swój koszt.
Bardzo prosimy o załączenie do przesyłki dokładnego opisu usterki oraz danych kontaktowych.
Istnieje możliwość wysyłki sprzętu na zaliczenie serwisu. Zapraszamy.
W temacie nalezy wpisać "wysyłka" oraz numer zlecenia. W nastepnym dniu roboczym kurier odbierze
od Państwa paczkę. Koszt za przesyłkę zostanie naliczony na Państwa rachunek po naprawie przy wysyłce sprzętu.
Naprawiamy sprzęt znanych Producentów oraz inne marki
